studiereis-kristianstad-2017.reismee.nl

Välkommen till Sveriges

Hej!

Zondagochtend, 3:00 uur, in alle vroegte onderweg naar het vliegveld in Keulen. Eindelijk tijd voor de studiereis. Inchecken, langs de douane en het vliegtuig in. 6:45 gingen we de lucht in en om 8.00 uur stonden we al op Deense bodem. Koffers halen en met de trein naar Kopenhagen. Onze studiereis kon beginnen.

Net zoals voor iedereen was het voor ons ook weekend. Dus nog lekker een dagje rustig aan en genieten van de Deense hoofdstad. Onze eerste activiteit: ontbijten. Na een lekker stevig ontbijt konden we er weer tegenaan en begonnen we aan onze stadswandeling. De mooie gekleurde huisjes, de haven, de zeemeermin en nog een aantal mooie gebouwen. 15 Kilometer en 4 uurtjes later hadden we de hoogtepunten van de stad gezien. Nog even een drankje op het terras en het was weer tijd om naar de volgende bestemming te gaan.

Voordat we echt aankwamen op de bestemming moesten we een treinreis maken van 2 uur. Over het water, onder het water door en door de bossen. het was een hele mooie reis, maar wel vermoeiend. We hadden onze bestemming bereikt. Välkommen till Sveriges!

Het was maar tien minuutjes lopen naar het hostel. Snel naar de kamers en de bedden opmaken. We hadden nog niets gegeten en het was al 10 uur. Op zondag in een klein stadje om 10.00 uur s'avonds nog een restaurantje vinden, bleek nog een hele klus. Gelukkig hebben we nog iets kunnen vinden waar we met 18 mensen konden eten. Met een gevulde maag konden we weer terug naar het hostel. Het was een lange vermoeiende, maar erg leuke dag. Maandag liep weer vroeg de wekker af dus het was snel wassen, pyjama aan, tandenpoetsen en lekker slapen.

God natt!

marij chappin

heel veel plezier lynn

Groep 4 regenboog

Lieve Lynn,
we hebben je mooie foto's bekeken. Wij missen je erg. Wij hopen dat je snel terug komt. We wensen je veel plezier op je reis!
Groetjes van alle kinderen en juffen van groep 4